Moonbasanails.hu műköröm webáruház szállítási költségei
Aktuális szállítási díjak Magyarországra és külföldre!
KÜLFÖLD | ||||
Kiszállítás GLS futárral A futárszolgálat a megadott címre szállítja a csomagot, ahol átveheted. | Kiszállítás GLS futárral A futárszolgálat a kiválasztott csomagpontra vagy csomagautomatában szállítja a csomagot, ahol átveheted. | Kiszállítás a Magyar Postával A futárszolgálat a megadott címre szállítja a csomagot, ahol átveheted. | Kiszállítás a Magyar Postával A Magyar Posta a megjelölt Postára viszi a csomagot, ahol átveheted. | Kiszállítás GLS futárral Az adott országba Te tudod kiválasztani a szállítót! |
DÍJAK | DÍJAK | DÍJAK | DÍJAK | DÍJA |
Bankkártyás fizetés vagy | Bankkártyás fizetés vagy | Bankkártyás fizetés vagy | Bankkártyás fizetés vagy | Csak előre utalás esetében |
1 690,- Ft | 1 290,- Ft | 1 690,- Ft | 1 790,- Ft | Szomszédos országokba már 2 400,- Ft-tól! |
Utánvét esetében | Utánvét esetében | Utánvét esetében | Utánvét esetében | A további országokba történő szállítás áraiért |
1 960,- Ft | 1 590,- Ft | 1 960,- Ft | Nem lehetséges | |
|
Magyarországi szállítás cím esetén 16 000 Ft feletti megrendelést ingyen szállítunk ki!
Gyors szállítási díjak egész Magyarország területére
Ha a GLS futárszolgálatot választod megrendelésed házhoz szállítójaként, akkor a csomagodat a futár az általad megadott címre fogja szállítani munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8:00 és 17:00 óra között.
Hogyan léphetek kapcsolatba a GLS futárszolgálattal, a csomagommal kapcsolatosan?
A GLS futárszolgálatot könnyedén eléred, ha felhívod a központi ügyfélszolgálatot a 06-1-802-02-65-ös telefonszámon. Fontos, hogy a csomagszám legyen kézközelben, mert az ügyfélszolgálati munkatárs is kérheti a csomagod beazonosítására. A csomagszámot e-mail-ben és SMS-ben is megkapod, a rendelésednél megadott e-mail címre és telefonszámra. Ám van lehetőség, hogy amint megkaptad a csomagszámodat, nyomon tudd követni annak hollétét ezen az oldalon >>
Milyen fizetési módokat választhatok ha futárszolgálattal szeretném a csomagomat megkapni?
Két féle fizetési mód közül tudsz választani. Utánvételes szállítás és Átutalásos vagy az online bankkártyás fizetési mód.
Mit jelent az utánvételes szállítási mód kiválasztása?
Amennyiben ezt a szállítási opciónkat választod, akkor a megrendelésed feldolgozását követően a csomagod átadjuk az általad megjelölt futárszolgálatnak és a csomagod átvételekor kell a futárnak készpénzzel fizetned.
Mit jelent az átutalásos vagy online bankkártyás szállítási mód kiválasztása?
Amennyiben ezt a szállítási opciónkat választod, akkor a megrendelésed visszaigazolását követően annyit kell tenned, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra elutalod a vételár teljes összegét és a megjegyzés rovatba megadod a rendelésnél is megadott teljes neved. Ez azért fontos, mert csak így tudjuk azonosítani a megrendelésed a pénz beérkezése után! Előre utalás esetében 2-3 banki munkanappal kell számolnod. A csomagodat a pénz megérkezése után azonnal útnak indítjuk a választott szállítási móddal. Online bankkártyás fizetés esetében az utalás gyorsabb és egyszerűbb. Az online bankkártyás fizetést a megrendelésed után szinte azonnal megejtheted, de megvárhatod a megerősítő e-mail-t is, amiből szintén elindíthatod az online fizetési folyamatot.
Futárnál történő bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetőség!
A sikeres bankkártyás tranzakciót követően már elő tudjuk készíteni a csomagodat szállításra.
Banki átutalás választottam. Hova utaljam a pénzt?
Ha a banki átutalást választod a megrendelt csomagod kifizetéséhez és a csomagodat belföldi címre kéred, akkor az alábbi banki adatokra lesz szükséged.
Bank neve: OTP
Kedvezményezett: Netkosár Marketing Kft.
Bankszámla: 11738008-21342365
SWIFT kód: OTPVHUHB
IBAN: HU48 11738008 21342365 00000000
Mire van szükségem, ha az online bankkártyás fizetést választom?
Ha bankkártyával szeretnél fizetni online, akkor nem lesz semmi másra szükséged, csupán egy érvényes és az internetes vásárlást is támogató bankkártyára. Valamint, hogy a bankkártyádhoz tartozó számládon legyen elegendő fedezet a rendelni kívánt csomag(ok) kifizetéséhez.
Milyen e-mail címet adjak meg?
Mindenképpen azt javasoljuk, hogy a saját e-mail címed add meg a rendeléskor, mert erre az e-mail címre küldünk minden olyan információt, amely a rendelésedhez kapcsolódik és ha kérdésed merülne fel a csomagod kapcsán, akkor az ezekben az e-mail-ekben található adatokra tudsz hivatkozni. Nagyon figyelj arra, hogy pontosan add meg az e-mail címed és ha kell inkább kétszer ellenőrizd le, hogy biztosan nem lett elírva. Hibás vagy elírt e-mail címre ugyanis nem tudja rendszerünk kiküldeni az értesítéseket és nem fogod látni azokat a fontos információkat, amiket azért küldünk számodra, hogy folyamatosan nyomon tudd követni csomagod feldolgozását és szállítását.
Megrendelésed után perceken belül meg kell kapnod a rendelésedről szóló megerősítő e-mail-t. Amennyiben ez mégsem érkezne meg, nézd át postafiókod Spam és Kuka/Lomtár menüpontjait is, mert lehet ott landolt az üzenet. Freemail és Citromail e-mail címek esetében ezen e-mail szolgáltatók gyengébb minőségű szolgáltatása miatt a levél megérkezése sajnos nem biztosított, hiába küldünk rá levelet. Ha teheted megbízhatóbb és stabilabb szolgáltatást kínáló e-mail szolgáltatót válassz (pl.: gmail) és olyan címet adj meg megrendelésedkor.
Milyen telefonszámot érdemes megadnom a rendelésnél?
Azt javasoljuk, hogy saját hazai mobiltelefonszámodat add meg, mert erre a számra küldi el neked a futárszolgálat az SMS-t, hogy a csomagod várhatóan mikor érkezik a rendelésednél megadott címre. Továbbá ebben az SMS-ben további tájékoztatást és elérhetőséget is kapsz a futárhoz.
Honnan tudom, hogy mikor érkezik meg a csomagom?
Akár futárszolgálattal, akár a Magyar Postával kérted a csomagod kiszállítását, minden esetben a megrendelésednél megadott e-mail címre és telefonszámra fogsz értesítést kapni a csomagod várható érkezéséről. Ezért is fontos, hogy pontosan és a saját elérhetőségeidet add meg a rendelésnél.
Olcsó szállítási díjak egész Magyarország területére
Ha a Magyar Postát választod megrendelésed szállítójaként, akkor a csomagod nem házhoz szállítják, hanem az általad kiválasztott PostaPontra vagy MOL kútra. A szállítási díj éppen ezért ilyen olcsó, mert itt Te mégy a csomagodért személyesen. Jelenleg több mint 2500 Postán és 125 MOL kúton tudod átvenni a csomagodat.
Milyen fizetési módok közül választhatok, ha PostaPontra vagy MOL kútra kértem a csomagom?
Jelenleg csak átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel tudsz fizetni a PostaPontra vagy MOL kútra történő szállítás választása esetében.
Mikor érkezik meg a csomagom a PostaPontra vagy a MOL kútra?
Az utalás beérkezése után indul a csomag a PostaPontra, amit leghamarabb másnap 14 óra után tudsz átvenni. A csomagodat végig tudod követni a posta nyomkövető rendszerén. A ragszámot a megrendelésed postázása után elküldjük e-mailben. A postapontra történő szállításkor ne számíts gyors kiszállításra, itt az átfutási idő akár 2 munkanap is lehet.
Az utalásokat minden munkanapon reggel 9:00 kor és 14:00-kor ellenőrizzük. Tapasztalataink alapján, ha banki nyitvatartási időn belül indul az utalás, akkor az minimum 1 munkanap alatt megérkezik a számlánkra.
Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés ellenértéke azonnal látszik a számlánkon. Ha 14 óra után történik, akkor nem garantáljuk, hogy már másnap megérkezik a csomagod, de legfeljebb 2 munkanapon belül igen.
Meddig tudom átvenni a PostaPontra vagy MOL kútra érkezett csomagom?
Ha csomagodat PostaPontra vagy MOL kútra kérted, akkor a csomag érkezésének értesítésétől számított 5 munkanapod van, hogy átvedd személyesen a csomagodat. Ezt követően a Magyar Posta a csomagod visszaszállításra kerül.
Nem tudtam átvenni a csomagom és már visszaküldték, de szeretném megkapni. Mi a teendő ilyenkor?
Ha ilyen eset fordul elő, akkor az újbóli kiszállítás költségével emelt díjat kell kifizetned. Az újbóli kézbesítésnél már sajnos nem tudjuk biztosítani a 10000,- Ft feletti szállítási díjkedvezményt.
Szállítási díjak Európa bármely országába
Amennyiben külföldre szeretnéd a csomagod szállítani, akkor azt elsősorban a Magyar Postával adjuk fel és a célország, helyi postai szolgáltatója fogja neked kézbesíteni. Azonban 2014. szeptember 1. óta már vannak országok, ahova már a GLS futárszolgálattal és a Trans-o-flex futárszolgálattal juttatjuk el a csomagokat. Nézd meg, hogy a Te országodba melyik szállítóval tudod kérni a csomagodat!
Magyarország szomszédos országai, ahova 2490,- Ft-ért szállítunk (2kg-ig!): Ausztria, Csehország, Horváthország, Románia, Szlovákia, Szlovénia
Az országok listája, ahova a GLS futárszolgálattal juttatjuk el a csomagod: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia
Az országok listája, ahova a Trans-o-flex futárszolgálattal juttatjuk el a csomagod: Ausztria, Belgium, Csehország, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Írország, Luxemburg, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Szlovákia, Szlovénia
A Magyar Postával feladott csomagokat a Posta bármely európai országba elviszi. A pontos és aktuális országlistát ITT tudod ellenőrizni!
A díjakat rendszerünk automatikusan számolja, így neked a rendelésed súlyával nem kell számolnod. A fizetés előtt a Megrendelés oldalon a rendszerünk már a végleges szállítási költséget fogja neked kijelezni és a fizetendő végösszegben is ez az összeg fog szerepelni.
Azokba az országokba, ahova futárszolgálattal is kérheted a csomagot választási lehetőséget is biztosítunk, hogy a számodra legkedvezőbb szállítási díjat és módot biztosítsuk.
Milyen fizetési módok közül tudok választani külföldi szállítási cím megadásakor?
Külföldi cím választása esetében csak banki átutalással tudsz fizetni.
Külföldre történő szállítás esetén, hova utaljam a pénzt?
Az alábbi banki adatokra lesz szükséged, ha külföldre szeretnéd a csomagod szállítani.
Bankszámla pénzneme: euró
Bank neve: OTP
Kedvezményezett: Netkosár Marketing Kft.
Bankszámla: 11763385 50823882 00000000
SWIFT kód: OTPVHUHB
IBAN: HU28 11763385 50823882 00000000
Bank címe: OTP 4025 Debrecen Pásti u.1-3