Évvégi hajrá és csomagfeladás az ünnep ideje előtt, után és közben…
Már csak alig pár hét maradt ebből az évből és éppen ezért most szeretnénk néhány fontos információt megosztani veletek, hogy a karácsonyi és szilveszteri körömdíszítéseitek elkészítéséhez szükséges alapanyagok és kellékek még időben megérkezhessenek. Hogy biztosan ott legyen a fa alatt…
Amennyiben azt szeretnéd, hogy megrendelésed, amelyben olyan termékek vannak amelyeket ajándékba szánsz valakinek és karácsonyra mindenképp megérkezzen rendelésed teljesítését legkésőbb december 20., szerda 12 óráig add le. Ez az a határidő ugyanis, amit még a futárszolgálatok tudnak vállalni, hogy a raktárunkból elindított csomagokat karácsony előtt kikézbesítik. Sajnos ezen időpont után beérkező megrendelésekért nem tudunk vállalni 100%-os garanciát, hogy Szentestére ott lesz, csak később.
Minden december 20., szerda délutántól beérkező csomagot megpróbálunk karácsony és szilveszter közti rövidke idő alatt feladni, így azok még lehet, hogy idén, de biztosabban az új év első napjaiban fognak megérkezni.
Annyit már most biztosan megígérhetünk, hogy a karácsonykor és az addig beérkező megrendeléseket raktárkészletünktől függően december 27-én, szerdán megpróbáljuk feladni a választott futárszolgálatok mindegyikével. Érdemes figyelni az SMS-eket és az e-mail-eket, mert a futárszolgálatok mindkét vagy legalább az egyik formában biztosan keresni fognak és tájékoztatnak a feladott csomagod várható érkezéséről.
Honnan tudhatod, hogy csomagod éppen hol tart és várhatóan mikor érkezik?
Igyekszünk mindig a lehető legteljesebb és legpontosabb tájékoztatást nyújtani valamennyi megrendelőnk számára éppen ezért a megrendelésed postázásakor kapsz rendszerünktől egy a megrendelésedben megadott e-mail címre egy levelet, amiben megtalálod a nyomkövető oldalad linkjét, ahol részletes tájékoztatást kapsz csomagod állapotáról és tartózkodásáról.
Amennyiben futárszolgálatot választottál csomagod kézbesítőjének, úgy SMS-ben is értesítenek (amennyiben megadtad a megrendelésnél mobilszámod) a csomagod várható érkezéséről. Sőt, a GLS futárszolgálat esetében a szállító futár mobilszáma is elküldésre kerül, akivel így fel tudod venni a kapcsolatot, ha szükséges és tudsz vele is egyeztetni a csomag átvételéről.
Kérdések mardosnak és szeretnéd feltenni azokat, de nem tudod, hogy mikor és kinek lehet?
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége az évvégi ünnepek alatt:
Az évvégi időszakban az e-mail-ben történő megkeresésekre pedig igyekszünk mindenkinek választ adni, de pár nap türelmet azért szeretnénk kérni a levelek feldolgozásában.
Amennyiben azt szeretnéd, hogy megrendelésed, amelyben olyan termékek vannak amelyeket ajándékba szánsz valakinek és karácsonyra mindenképp megérkezzen rendelésed teljesítését legkésőbb december 20., szerda 12 óráig add le. Ez az a határidő ugyanis, amit még a futárszolgálatok tudnak vállalni, hogy a raktárunkból elindított csomagokat karácsony előtt kikézbesítik. Sajnos ezen időpont után beérkező megrendelésekért nem tudunk vállalni 100%-os garanciát, hogy Szentestére ott lesz, csak később.
Minden december 20., szerda délutántól beérkező csomagot megpróbálunk karácsony és szilveszter közti rövidke idő alatt feladni, így azok még lehet, hogy idén, de biztosabban az új év első napjaiban fognak megérkezni.
Annyit már most biztosan megígérhetünk, hogy a karácsonykor és az addig beérkező megrendeléseket raktárkészletünktől függően december 27-én, szerdán megpróbáljuk feladni a választott futárszolgálatok mindegyikével. Érdemes figyelni az SMS-eket és az e-mail-eket, mert a futárszolgálatok mindkét vagy legalább az egyik formában biztosan keresni fognak és tájékoztatnak a feladott csomagod várható érkezéséről.
Honnan tudhatod, hogy csomagod éppen hol tart és várhatóan mikor érkezik?
Igyekszünk mindig a lehető legteljesebb és legpontosabb tájékoztatást nyújtani valamennyi megrendelőnk számára éppen ezért a megrendelésed postázásakor kapsz rendszerünktől egy a megrendelésedben megadott e-mail címre egy levelet, amiben megtalálod a nyomkövető oldalad linkjét, ahol részletes tájékoztatást kapsz csomagod állapotáról és tartózkodásáról.
Amennyiben futárszolgálatot választottál csomagod kézbesítőjének, úgy SMS-ben is értesítenek (amennyiben megadtad a megrendelésnél mobilszámod) a csomagod várható érkezéséről. Sőt, a GLS futárszolgálat esetében a szállító futár mobilszáma is elküldésre kerül, akivel így fel tudod venni a kapcsolatot, ha szükséges és tudsz vele is egyeztetni a csomag átvételéről.
Kérdések mardosnak és szeretnéd feltenni azokat, de nem tudod, hogy mikor és kinek lehet?
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége az évvégi ünnepek alatt:
December 20. előtt és december 20-án: 8:00-16:30 között érhetsz el minket.
December 21-én: 8:00-15:00 érhetsz el minket.
December 22. - január 1. között: csak e-mail-ben érhetsz el minket!
Január 2-től: a megszokott 8:00-16:30 között érhetsz el minket.
Az évvégi időszakban az e-mail-ben történő megkeresésekre pedig igyekszünk mindenkinek választ adni, de pár nap türelmet azért szeretnénk kérni a levelek feldolgozásában.
Kategória: Műköröm cikkek
<< vissza géllakk blog főoldalára